niedziela, 21 marca 2010

Dalsza część ochów i achów nad Coolstream HD1

Wbrew tytułowi wpisu trochę po marudzę na temat zachwalanego na różnych forach Coolstream HD1. I tak jest klient mgcamda który prawie dobrze działa, a jak wiemy z reklamy pewnego napoju prawie robi wielką różnice. I tak odpaliłem w newcs kartę polsatu i super wszystko śmiga tak jak powinno. Jedno małe ale, a co jak ktoś ma jeszcze wpięcie do cccama? To albo zostaje klientem cccama, albo ogląda z swojej karty w newcs i tu jest pies pogrzebany. Mnie to strasznie wkurza ze tuner okrzyknięty przez niektórych prawie że świętym Gralem wśród tunerów linuksowych z HD ma taki ból iż nie ma prawdziwego klienta cccam. Druga sprawa to takie dziwne przycinki wykonywania czynności w menu. Objawia się to tym że naciskamy na pilocie przycisk strzałki np. w dól i zero reakcji naciskamy drugi raz i trzeci i zero reakcji, nagle tuner się jakby obudził z snu stuletniego i przeskakuje po menu trzy razy lub więcej zależy ile razy zdążyliśmy jakiś przycisk nacisnąć. Forma listy kanałów i ulubionych żywcem zerżnięta z D-box2 bo jak że by inaczej i tu jest neutrino i tu tez mnie wkur.... ale to można wybaczyć ja jestem przyzwyczajony do rozwiązania z enigmy, a wiadomo przyzwyczajenie drugą naturą człowieka. Jeszcze słowo o wykonaniu tunera, obudowę a w niej wyświetlacz to chyba pijany chińczyk w stodole za pomocą szprychy rowerowej składał. Design tunera i pilota też nie powala urodą dla mnie brzydki jak noc listopadowa. Musiałem tez wymienić wentylator bo charczał jak piła spalinowa i oglądać się nie dało Tv w spokoju.
Teraz parę słów o tym co dobre. I tak błyskawicznie przełącza kanały jak i obraz jest poprawny jakościowo choć dla mojego oka na Azbox jest lepiej. Zasięg pilota poprawny nie wzbudzający w użytkowniku agresji przy próbie przełączenia kanału. Prostota instalacji dodatków dla każdego wcześniejszego użytkownika wspomnianego już D-box2. No i główna zaleta użytkownik Coolstream o nicku Nox który coś tam grzebie ulepsza i jak na razie nieźle mu to wychodzi.

Kupić nie kupić oto jest pytanie...

Na to pytanie musisz sobie odpowiedzieć sam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz