sobota, 17 kwietnia 2010

Dreambox 500 Hd czy 800 HD

No i w końcu się udało trochę poużywać i coś budującego wymyślić. Różnice są i tak, w Dreamboxie 500 HD zastosowano zamiast DVI gniazdo HDMI i to jest dobre. Dołożono do środka wentylator i tu trzeba złożyć gratulacje bo cichutki jest że prawie niesłyszalne i to też jest dobre. Mocniejszy procesor a znając mocożerność Enigmy 2 to też jest dobre. Wywalono wyświetlacz mini OLED na którym i tak nic nie było widać z 2 metrów i to jest dobre. Brak możliwości montażu dysku w środku i tu już są zdania podzielone, można się upierać ze lepiej w środku tylko że po zamontowaniu wentylatora to na dysk nie ma już miejsca, ale jeśli tuner ma stabilniej działać bo jest chłodzony to jestem ZA.
Teraz z innej beczki i może tylko ja mam takiego pecha ale z 4 sztuk które miałem w ręku to jeden miał zepsuty zasilacz a drugi jest całkiem spierdolony, objaw taki że sobie działa jakiś czas a potem ni z gruszki ni z pietruszki czarny obraz dioda gaśnie i pomaga tylko odłączenie od zasilania. I broń Boże nie są to jakieś klony czy podróbki a oryginały kupione u polskiego dystrybutora firmy o nazwie zaczynającej się na S. Wynik dla mnie przerażający 50 % na wstępie zepsute.
Oczywiście wszystkie wirtualne camy działają jak na wszystkich Dreamboxach czyli global i home sharing cccam itd itp też :).
Cena też nie jest najgorsza i to tyle co mogę po krótkiej zabawie powiedzieć o nowym dziecku Dream Multimedia.

Anzelm Maruda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz