sobota, 3 kwietnia 2010

Dzisiaj trochę czasu mialem i to co po krótkich testach wynikneło

1. Filmy mkv odtwarza co z napisami nie wiem bo oglądałem w oryginalnej ścieżce dźwiękowej i nawet nie szukałem napisów.
1a. Niestety ale nie znalazłem lub nie ma możliwości uruchomić filmu z napisami.
2. Żeby zakończyć odtwarzanie filmu niestety ale trzeba tuner wyłączyć innej możliwości nie ma na chwilę obecną.
3. Obraz niczego sobie, nie można mu niczego zarzucić.
4. Przewijanie i pauzowanie raz działa trzy razy nie.
5. Jeśli oglądamy jako klient cccama i załączymy nagrywanie to wyskakuje napis scrambled i pozamiatane, nawet jak damy exit to nam kanału nie odkoduje a na dodatek czasami po tym manewrze gubi sygnał z sat i pomaga jedynie wyjecie wtyczki z prądu i ponowne podłączenie tunera do prądu.
6. Przeglądanie slajdów jeśli chcemy zdjęcia po kolei obejrzeć tez jakoś tak choro działa niby wszystko jet ok ale wczytywanie zdjęć jakieś takie nie wyraźne jak facet co nie brał rutinoscorbinu :).
7. Cccam działa spoko wpisałem mu dwa serwery i jedzie że ho ho.
8. Tuner wymaga poprawek w oprogramowaniu ale mi się podoba.
(. Funkcja blindscan na HB i Astrze działa poprawnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz